sobota, 7 marca 2009

Pstrykaliada 2009

W zeszłym roku brałem udział w tym konkursie. Pomimo, że nie udało mi się wygrać, udział w nim mile wspominam bowiem po polskich uczelniach jeździła wystawa zdjęć wszystkich, a nie tylko nagrodzonych. Żałuje tylko, że nie udało mi się przyjść zobaczyć jak się prezentują zdjęcia w moim mieście. Cieszy mnie również to, że organizatorzy przypominają o wzięciu udziału w konkursie jego "starym uczestnikom", za to należą się brawa! Szkoda, że konkurs wciąż jest "tylko" dla studentów. Poniżej e-mail który dziś dostałem:

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej już XI edycji Konkursu Fotografii Studenckiej Pstrykaliada!

Tym razem prace składać można aż w 9 miastach Polski: w Białymstoku, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Opolu, Poznaniu, Warszawie oraz we Wrocławiu!

Termin - 15 marca - zbliża się wielkimi krokami, ale jeśli chcecie wziąć udział, a nie zdążycie z nadesłaniem prac, to zapraszamy do Warszawy, gdyż tutaj termin jest nieco dłuższy - 15 kwietnia!

Co można wygrać w tym roku?
- Aparat Olympus E-3
- Aparaty Olympus mju
- 3 kursy w Akademii Fotografii (w Warszawie lub Krakowie)
- Prenumeraty magazynu FOTO
- Prenumeraty magazynu Poznaj Świat
- ładowarki GP Batteries

Ponadto zapraszamy również wszystkich już teraz na wystawy oraz na Dni Pstrykaliady, które odbędą się w poszczególnych miastach na przełomie marca i kwietnia.

Gala Finałowa odbędzie się w klubie Migawka w samym centrum Warszawy 22 kwietnia!

Więcej informacji na stronie: www.pstrykaliada.art.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy